۱۳۹۵ مهر ۲۶, دوشنبه

بهینه سازی محتوا سایت

بهینه سازی محتوا سایت


بهنیه سازی محتوا سایت از مهم ترین مواردی است که در علم سئو مورد استفاده قرار میگیرد،و بارها در خصوص اهمیت سئو کانتنت یا همان سئو محتوا با شما صحبت کرده ایم،اما امروز میخواهم به شما بگویم بهینه سازی محتوا سایت چه اهمیتی برای کاربران شما دارند.

فرض کنید که شما میخواهید در خصوص زیبایی های شهر اصفهان در اینترنت جستجو کنید،و پس از جستجو به مطالبی در خصوص زیبایی های شهر اصفهان میرسید اما با مطالعه مطالب بدست آمده میبیند که کلمه اصفهان و یا زیبایی های شهر اصفهان در مطلب مورد نظرتان به وفور دیده شده است،اما شما در پایان مطلب به هیچ نکته ای در خصوص مکان های دیدنی اصفهان،ساعات بازدید از موزه های اصفهان،وجود یا عدم وجود برخی از این مکان های دیدنی و ... هیچ نرسیده اید،پس کاربر مراجعه کننده به سایت شما متوجه میشود که مطلبی که در خصوص زیبایی های شهر اصفهان سئو شده به اشتباه سئو شده، یا آن که فکر میکنند شما قصد فریب دادن آن ها را داشته اید،همین الان شما که قصد جستجو بهینه سازی محتوا سایت را داشته اید دوست دارید علاوه بر اهمیت بهینه سازی محتوا سایت که تا این جا خوانده اید ،نکات آموزنده علمی و تخصصی در نوشتن سئو محتوا سایت را هم بیاموزید و در پایان مطلب به یه دانش در خصوص محتوا سایت برسید،که البته از آن جایی که در این مطلب فقط قصد بیان درک بهینه سازی محتوا سایت را داشته ام ،آموزش خط به خط و نکته به نکته عملی بهینه سازی محتوا سایت به همراه تصویر برای شما گذاشته ام و میتوانید آموزش سئو محتوا مطالب را بخوانید و به راحتی به یک مطلب سئو شده برای کاربرانتان بنویسید.

 

خب به ادامه اهمیت بهینه سازی محتوا سایت برمیگردیم. شما باید چه راهکارهایی برای بهینه سازی محتوا سایت خود پیش بگیرید.

راهکارهای بهینه سازی محتوا سایت:
  1. نکات مهم در خصوص سئو سایت را یاد بگیرید و مطالب سئو شده را در سایت خود انتشار دهید.

  2. قصد فریب دادن کاربرانتان را با تکرار کلمات کلیدی مورد جستجو آن ها بدون توضیح اصل مطلب و بدون هدایت کاربرانتان  و رسیدن به نتیجه ی مفید علمی نداشته باشید.

  3. سعی بر نوشتن مطالبی بکنید که در پایان خواندن آن مطلب خواننده به نکات مفید علمی،تخصصی برسد و یا اگر مطلبی است که فقط جنبه ی اطلاع رسانی دارد در پایان اطلاع رسانی کاملی به کاربران یا مشتریان شما بشوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر