۱۳۹۵ آبان ۵, چهارشنبه

پر کاربردی ترین افزونه های ورد پرس

پر کاربردی ترین افزونه های ورد پرس


 

یکی از قویترین سیستم های مدیریت محتوا وردپرس میباشد.امروز میخواهیم با پرکاربردی ترین افزونه های وردپرس آشنا بشویم.

انعطاف پذیری بالای وردپرس باعث محبوبیت آن شده است.آیا شما هم دوست دارید با هزینه ای کم قابلیت هایی جذاب را به سایت خود اضافه کنید؟پس در ادامه معرفی افزونه های کاربردی وردپرس همراه ما باشید.

دسته بندی افزونه های وردپرس:


افزونه های ورد پرس به دو دسته تقسیم میشوند

الف)افزونه های مخزن وردپرس:


افزونه های مخرن وردپرس افزونه هایی هستند که برای پیاده سازی اولیه سایت ضروری هستند.همانند افزونه های سئو سایت،افزونه کش سایت،افزونه امنیتی سایت،افزونه تنظیم ستون ها.

به طور مثال از جمله افزونه های مهم سئو سایت می توان به (اموزش افزونه All in One SEO ) اشاره کرد .

ب)افزونه های اختیاری جذاب:


افزونه های اختیاری وردپرس از افزونه هایی هستند که به صورت رایگان نصب میشوند و امکانات جذابی را برای سایت شما به ارمغان می آورد

 

۱.افزونه Masonry Layout


Layout   از افزونه های قابل اجرا بر روی دسکتاپ و موبایل است.با این افزونه طرح بندی کارت  مانند به سایت شما آورده میشود. و ظاهر پازل مانند به سایت شما ظاهری زیبا میبخشد.

بعد از نصب افزونه Masonry Layout کافیست از منوی WP Masonry شورت کد مورد نظر را بردارید،و پس از ساخت برگه شورت کد مورد نظر را در آن برگه قرار دهید.

۲.افزونه Twotone FX


شاید شما هم تصاویری که فقط از دور رنگ ساخته شده باشند را دیده باشید،مثل تصاویر تبلیغاتی برند های بزرگ همانند آدیداس .

این تصاویر تبلیغاتی ،تصاویر دوتون نامیده میشوند.تکنیک دوتون با استفاده از تشدید رنگ روی تصاویر پیاده سازی میشود.

با استفاده از افزونه TwotoneFX میتوانید تمامی تصاویر کتابخانه رسانه ای خود را با تکنیک دوتون جدا کنید. در این افزونه می‌توانید میزان رنگ‌ها را تنظیم نموده و یک پوسته‌ی سفارشی برای خود بسازید.

۴. افزونه Materializer WP


یکی از کتابخانه های طراحی متریال Materializer است . Materializer برای طراحی  کارت ها و دکمه های جدید،منوهای حساس به کلیک و دکمه های کوچک استفاده میشود.این افزونه برای یکپارچه سازی تمام عناصری که نام بردیم به کار میرود. طراحی متریال از طراحهایی هستند که برای سبک های طراحی در تمامی پروژ هایی هستند که ایجاد آیکون و ایجاد حس واقعی در کاربر استفاده میشود.

انیمیشن‌ها


انیمیشن‌ها یکی از تکنیک‌های بسیار محبوب برای طراحی هستند که به منظور بهبود رابط کاربری و افزایش رضایت کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند. بارگذاری تنبل تصاویر (Images Lazy Loading)، انیمیشن های بارگذاری، محو شدن و زوم انیمیشن ها تکنیک‌های مختلفی هستند که می‌توانید برای طراحی سایت خود استفاده نمایید. برای اطلاعات بیشتر مقاله‌ی راهنمای کامل انیمیشن های کابردی و جالب برای طراحی وب را بخوانید.

حتما بخوانید  ساخت کاتالوگ آنلاین از محصولات در ووکامرس با YITH WooCommerce Catalog Mode

 

افزونه‌ Animate It


با استفاده از افزونه‌ی Animate It می‌توانید به هر بخشی از سایت خود افکت خاصی را بدهید. Animate It شامل بیش از ۵۰ افکت مختلف است که برای عناوین، تصاویر، آیکون ها و مطالب سایت خود استفاده می‌شود.

آیکون منوی همبرگری

منوی همبرگری را با پروژه‌های بزرگی مثل نیویورک تایمز یا کمپین های تبلیغاتی سیتروئن می‌شناسیم. یک دکمه با سه خط که راه حلی همگانی برای پاسخ به نیاز های جهان مدرن امروزی است.

افزونه Responsive Menu


Responsive Menu یکی از افزونه‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید منوی همبرگری را به سایت خود بیاورید. این افزونه طرفداران زیادی دارد و برای اجرا روی وبلاگ‌ها، پورتال‌ها و شرکت های تجاری مناسب است. پانل ناوبری افزونه Responsive Menu هفتاد گزینه‌ی مختلف دارد که می‌توانید بر اساس نیاز خود آن را سفارشی کنید.

علاوه بر این می‌توانید تعیین کنید که چه منوهایی برای کاربران موبایل فعال و یا غیر فعال باشد. این افزونه به عنوان روشی سریع برای ساخت یک منوی استاندارد شناخته می‌شود که به راحتی می‌توانید برای سایت‌های فارسی نیز استفاده کنید.

چه افزونه‌های دیگری را می‌توان به این لیست اضافه کرد؟ نظر خود را برای ما بنویسید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر