۱۳۹۵ آبان ۶, پنجشنبه

مزایای فروشگاه اینترنتی ووکامرس

مزایای فروشگاه اینترنتی ووکامرس


همه ی کاربران سایت ها میدانند که این روزه ها فروشگاههای اینترنتی جهت خرید و فروش محصولات بسیار مورد کاربرد و مورد علاقه ی کابران سایت ها قرار گرفته است،امروز میخواهیم شما را  بیشتر با مزایای فروشگاه اینترنتی ووکامرس آشنا کنیم،چرا که فروشگاههای اینترنتی ووکامرس هم مورد علاقه ی مدیران سایت ها از جهت امکانات بالا و هم مورد پسند کاربران سایت ها از جهت خرید آسان و امن میباشد.

پس در ادامه مطلب مزایای فروشگاه اینترنتی ووکامرس همراه ما باشید تا اگر شما نیز قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و یاد گیری نصب و کانفینگ و مدیریت فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار خود و یا مشتریان خود دارید،بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.

 

مزایای استفاده از Woocommerce در فروشگا­ه­های اینترنتی


قبل از آن که در خصوص مزایای فروشگاه اینترنتی ووکامرس برای شما بگویم تعریف اجمالی بر پلاگین ووکامرس داشته باشیم.

 WooCommerce یک پلاگین رایگان WordPress  است که برای مدیریت حرفه­ای کسب و کار تجارت الکترونیک و فروشگاه­های اینترنتی بسیار مفید است. این افزونه در سال ۲۰۱۱ ایجاد شد و در حال حاضر توسط هزاران نفر از وب سایت­های تجارت در سراسر جهان استفاده می شود. WooCommerce  ابزار آسانی است که امکان فروش آنلاین هر آنچه را که بخواهید به شما می­دهد.

اگر شما در حال ایجاد و یا استفاده از فروشگاه اینترنتی هستید، شانس استفاده از Woocommerce را از دست ندهید!

قبل از اینکه شروع به صحبت کردن راجع به مزایای مختلف Woocommerce کنیم، لازم است بدانید قدرت  WooCommerce در حال حاضر به اندازه­ای است که ۲۹ درصد از وب سایت­های تجارت الکترونیک در سراسر جهان از آن استفاده می­کنند. چراکه بیش از ۵۰ درصد وب سایت­های محتوایی که بر روی اینترنت هستند از WordPress و پلاگین­های آن بهره می­برند.

اکنون نگاهی به بیش از ۱۱ مزیت  WooCommerce می­اندازیم  که در این جلسه ۴ مورد از مزایای آن را بیان میکنیم :

 

[caption id="attachment_5762" align="aligncenter" width="502"]مزایای فروشگاه اینترنتی woocommercem مزایای فروشگاه اینترنتی woocommercem[/caption]

  • رایگان بودن




یکی از بزرگترین مزایای WooCommerce رایگان بودن آن است. این ابزار فروش محصولات آنلاین شما در فروشگاه­های اینترنتی را بسیار آسان می­کند و این درحالی است که لازم نیست هیچ هزینه­ای بابت آن بپردازید. فقط کافی است این افزونه را آن هم در عرض چند ثانیه دانلود کنید!

شروع فروشگاه­های اینترنتی با سرمایه بسیار کم خبر خوبی برای مردم است، چراکه اغلب راه­اندازی آنها گران قیمت است.
در این راستا شما فقط باید هزینه میزبانی وب را پرداخت کنید که هزینه اشتراک آن به طور تقریبی ۵$ در هر ماه است.

  • آشنا بودن




امروزه WordPress توسط میلیون­ها سایت پشتیبانی می­شود و احتمالا بسیاری از شما تجربه­ی کار با آن را دارید. از آنجا که WooCommerce یک پلاگین وردپرس است، کاربران قبلی آن به راحتی قادر به چگونگی استفاده از آن خواهند بود. بنابراین اگر شما قبلا از WordPress استفاده کرده و با آن آشنا باشید هیچ مشکلی در استفاده از woocomerce نخواهید داشت. این آشنایی بدان معنی است که شما مقدار زیادی از زمان و سردرگمی را که به هنگام ایجاد یک فروشگاه اینترنتی با آن برخورد می­کنید را نخواهید داشت.

  • حرفه­ای به نظر رسیدن




اگرچه که نصب WooCommerce رایگان است، اما این بدان معنا حرفه ای نبودن آن نیست.WooCommerce  دارای ابزارهای دقیق و پلت فرم­هایی شامل پیگیری سفارش و تعامل با مشتری است، که به مشتریان اجازه می­دهد سفارشات گذشته خود را نگاه کنند و وضعیت تحویل آنها را به روز­رسانی نمایند. همچنین WooCommerce  شامل گزینه­های مختلف برای حمل­و­نقل­های و تنظیمات مالیاتی است.

  • امنیت بالا




نکته با اهمیت در مورد WooCommerce  و POS این است که به طور منظم به روز می­شوند، بنابراین شما لازم نیست که در مورد هر گونه مسائل امنیتی نگران باشید. این به روز رسانی منظم، منجر به سازگاری همیشگی آن با نسخه­ های جدیدتر از WordPress بوده و با بسیاری از باگ­ها مواجه نمی­شود.

به دلیل طولانی بودن مطلب مزایای فروشگاه  اینترنتی ووکامرس ادامه ­ی مزایای استفاده ازWooCommerce  در فروشگاه­های اینترنتی را در جلسات آتی مطرح خواهیم کرد.پس حتما با ادامه مطلب در جلسه ی بعدی همراه ما باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر