۱۳۹۵ آبان ۸, شنبه

نحوه صحیح جستجو در گوگل

نحوه صحیح جستجو در گوگل


پیدا کردن مطلب مناسب برای سایت هایی که مرتبا به انتشار مطالب میپردازند،گاهی بسیار سخت میباشد،با آموزش نحوه صحیح جستجو در گوگل  در خدمت شما هستیم،تا بیاموزید که در قدم نخست که مهم ترین قدم است چگونه باید جستجو را انجام بدهید تا در نهایت به انتشار مطالب تازه و کپی برداری نشده برسید.


برای شما ممکن است بسیار پیش آمده باشد که به دنبال جستجوی موضوعی برای نوشتن مطلب و انتشار آن به صورت پست بوده باشید اما ذهنتان درگیر سوالاتی همچون موارد زیر شده باشد:
  • از کجا شروع کنید!؟

  • از چه منابعی برای پیدا کردن مطلب مورد نظر استفاده نمائید!؟

  • چگونه اطمینان حاصل کنید که محتوای شما غیرتکراری است؟!

  • چگونه سئوی محتوا را در پست خود رعایت کنید؟!

  • چگونه اصول بازاریابی را در پست خود رعایت و آن­را انجام دهید؟!


و بسیاری سؤالات دیگر که در مطلب آموزشی امروز همراه ما باشید تا  راهنمایی برای دریافت  سوالاتتان بیایید.

[caption id="attachment_5767" align="aligncenter" width="600"]جستجو در گوگل جستجو در گوگل[/caption]

 

در این راستا موتورهای جستجوی بسیاری معرفی گرده­اند که در این میان google از مجبوبیت ویژه­ای برخوردار است و شما می­توانید کلمات کلیدی  موضوعی که درصدد یافتن آن هستید را به زبان فارسی و یا در صورتیکه مترجم حاذقی هستید به زبان­های دیگر جستجو کنید.

چنانچه شما جستجوی را به زبان فارسی انجام دهید، خواهید دید که یکی، دو سایتی که در صدر جستجوها یافت می­شوند، مطلب اصل را قرار داده­اند و مابقی سایت­ها عینا آن­را کپی برداری کرده­اند. جالب است بدانید گوگل  مطالب کپی و تکراری را سریعاً تشخیص داده و با بررسی زمان انتشار مطالب به اصل بودن یک محتوا و کپی بودن آن پی می­برد و صفحه­ی غیراصل را از دید کاربران پنهان می­سازد و این ضربه­ی بسیار بزرگی به سئوی سایت زده و در نهایت این سایت با کاهش بازدیدکنندگان رو­به­رو خواهد شد.

بنابراین در صورتیکه تمایل به استفاده از منابع فارسی دارید بهتر است جستجوی خود را انجام داده، مطالب را خوانده و در انتها آنچه برداشت شما از آن مطالب بوده را با زبان خود یادداشت کنید. چناچه شما در ابتدای کار هستید و ذهن شما قادر نیست به یکباره مطالب خوانده شده را به خاطر آورد بهتر است ابتدا هر پاراگراف را که می­خوانید و تمایل به استفاده از آن در مطلب خود دارید در جایی نگه­داری کنید و بعد به ویرایش آن پاراگراف­ها به زبان خود بپردازید.

در صورتیکه شما در منابع غیر فارسی جستجو می­کنید با خیال امن­تری می­توانید این کار را انجام دهید، چرا که کپی محتوا در آن­ها کمتر به چشم می­خورد و بنابراین کافی است مطلب مورد نظر خود را جستجو کرده و آنرا به زبان فارسی برگردانید. در این حالت حتی شما نیاز به ویرایش متن نخواهید داشت و صرف ترجمه­ی تنها کافی خواهد بود.

نکته­ای که وجود دارد این است که عنوان موضوع شما کلمات کلیدی پست ­شما خواهند بود که کاربر با جستجو ی آنها به سایت شما هدایت می­شود. بنابراین سعی کنید در مطالب پست خود کلمات کلیدی را رعایت کنید.

مورد آخر اینکه گاهاً برخی مطالبی که شما منتشر می­کنید نیاز به بازاریابی دارند. بنابراین سعی کنید در انتهای پست، پس از آنکه اهمیت موضوع را برای خواننده مشخص کرده­اید، حال از توانایی­های خود و همکارانتان در ارائه­ی مشاوره و دادن خدمات در همان زمینه به مشتری صحبت کنید و مشتریان را ترغیب به استفاده از آن نمائید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر