۱۳۹۵ آبان ۲۰, پنجشنبه

غیر فعال کردن دیدگاه خاص مطالب ورد پرس

غیر فعال کردن دیدگاه خاص مطالب ورد پرس


 

شاید شما برای نوشته ها و برگه های خود دیدگاههای درج کرده باشید،و  شاید دوست داشته باشید کاربرانتان در مورد  نوشته ها،برگه و پست های  سایت شما دیدگاه درج کنند،اما گاهی شما این نیاز را احساس میکنید که نباید دیدگاهها برای نوشته های شما وجود داشته باشند،حتما با خود میگویید خب این کار خیلی ساده است و به راحتی  با غیر فعال کردن دیدگاهها در ورد پرس میتوانیم دیدگاههای نوشته ها یا  رگه های خود را غیر فعال کنیم،اما استفاده از این روش باعث میشود که دیدگاههای تمامی نوشته ها  و برگه  های شما غیر فعال شوند،اما شاید به عنوان مثال شاید شما هم بخواهید که برخی از نوشته هایتان دیدگاه داشته باشند و به عنوان مثال برخی از برگه هایتان دیدگاه نداشته باشند،به عبارتی شما بخواهید یک مدیریت کامل برروی دیدگاهها و نوشته هایتان داشته باشید و دیدگاه  نوشته ها و پست هایی که مد نظرتان هست غیر فعال و یا فعال باشند،درادامه آموزش همراه ما باشید تا با استفاده از افزونه ی کاربردی و حرفه ای مدیریت آسان دیدگاههای نوشته هایتان را به شما آموزش بدهیم.

 

آموزش غیر فعال کردن دیدگاههای خاص در ورد پرس:


افزونه Disable Comments

به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه را نصب و سپس فعال می کنیم. پس از فعال سازی افزونه از قسمت تنظیمات بر روی گزینه ی “Disable comments” کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات شویم.

 

 

[caption id="attachment_5203" align="alignnone" width="800"]اموزش غیر فعال کردن دیدگاه مطالب اموزش غیر فعال کردن دیدگاه مطالب[/caption]

Diable comments

Everywhere : با تیک زدن این گزینه تمامی دیدگاه ها را برای همه ی بخش ها غیر فعال می کنید.
On certain post types: با تیک زدن این گزینه می توانید هر بخشی را که می خواهید از داشتن دیدگاه محروم کنید و در واقع آن را مدیریت کنید.

نکته!!! توجه کنید که در وبسایت شما هر بخشی مانند فروشگاه، محصولات و… نیز موجود باشند در اینجا نمایان خواهند شد. همچنین ناگفته نماند که این افزونه برای وردپرس چند کاربره مناسب است.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر