۱۳۹۵ آبان ۲۳, یکشنبه

پنل های رایگان ارسال تلگرام،اس ام اس،و ایمیل تبلیغاتی

پنل های رایگان ارسال تلگرام اس ام اس ایمیل تبلیغاتی


 

تیم وب یار مفتخر است پنل های رایگان  ارسال تلگرام، اس ام اس و ایمیل تبلیغاتی را جهت افزایش فروش و درآمد شما با هدف برندینگ کردن تجارت شما را ارایه دهد.

اگر شما هم مایل هستید تا از روش های همگانی و به روز تبلیغات در میان رقبایتان و سایر همکارانتان استفاده کنید،کافیست مراحل بسیار ساده ارسال مدارک و ... را انجام دهید تا به سرعت شماهم از یه پنل خوب و رایگان بهره مند شوید.

مدارک لازم جهت خرید پنل:

اسکن رنگی شناسنامه و کارت ملی

آدرس دقیق،کد پستی،شماره تلفن ثابت،شماره تلفن همراه

شارژ ۱۵۰ هزار تومان پنل توسط شما

قابلیت ارسال به تلگرام توسط مجری تیم وب یار با گزارش دقیق و کامل به مناطق و شهر ها و مشاغل بر اساس کد پستی و ....

قابلیت ارسال به لیست شخصی شما توسط مخابرات به دلیل تخلف کاربران حذف گردید اما بقیه لیست ها سالم و کامل می باشد همانند مشاغل کد پستی مناطق.

 هزینه سالانه پنل ۲۵۰۰۰۰ تومان


  رایگان


قابل توجه : پنل ها ی رایگان با پنل های ویژه  تفاوت دارند.

[caption id="attachment_4858" align="aligncenter" width="525"] پنل های رایگان ارسال انبوه پنل های رایگان ارسال انبوه[/caption]

 

کافیست با دفتر وب یار تماس بگیرید و درخواست ثبت  پنل رایگان پنل ها ی رایگان را از اعضای تیم وب یار داشته باشید،تا به سرعت مراحل پیگیری و ثبت مدارک و خرید پنل به نام شما صورت بگیرید.

شماره های تماس  جهت سفارش پنل رایگان:

شماره تماس دفتر وب یار:۰۳۱۳۴۴۸۱۹۹۴

شماره مدیریت:۰۹۱۳۳۸۸۶۸۸۱

 

خب حالا که اقدام به سفارش پنل های رایگان  را کرده اید، بهتر است تبلیغات شما هدفمند باشد و اصول استفاده از پنل های ارسال انبوه تبلیغات را بدانید، چرا که همه ما میدانیم هیچ یک از ابزاهای تبلیغاتی بدون آموزش استفاده از آن ها برای ما بدون نتیجه خواهند بود،شما باید در تبلیغاتتان همیشه یه گام جلوتر از دیگران باشید،بهتر است که شما هم از خدمات پنل های  ارسال انبوه که این روزه ها  به سرعت در حال استفاده  میباشند استفاده کنید،اما فراموش نکنید از آن مهم تر  طریقه استفاده  بهینه از ابزارهای تبلیغاتی موجود است،ضروری است  شما همه ی باید ها و نباید های استفاده از پنل های ارسال انبوه را بدانید تا بتوانید تبلیغاتی ثمر بخش داشته باشید،چرا که همه ما میدانیم  که اگر ابزارهای تبلیغاتی به درستی استفاده نشوند نه تنها درزمینه پیشرفت ما  به ما کمک نمیکنند،بلکه ممکن است کل هزینه ی ما بابت تبلیغات دور ریخته شوند،اما زیاد نگران این موضوع نباشید چرا که ما با در اختیار قرار دادن پنل های رایگان در اختیار شما در ادامه همین مطلب امکانات پنل های ارسال انبوه و به علاوه چگونگی مدیریت کردن تبلیغاتتان را به شما آموزش میدهیم،پس با ما همراه باشید.

 

اگر میخواهید با وجود هزینه ی پول و انرژی و سرمایه گذاری در بازاریابی و تبلیغ پیامکی به نتیجه ی مطلوب برسید و از هجوم مشتریان بسیار شگفت زده شوید، باید با اصول اولیه و کلیدیِ این کار آشنا شوید. این نوع بازاریابی فقط به انتخاب یک متن و ارسال آن به عده ای از مردم خلاصه نمیشود. اصول و روش ها و نکاتی وجود دارد که در عین سادگی، بسیار مهم و کلیدی هستند و رعایت آنها در این نوع بازاریابی و تبلیغ، تضمین کننده ی نتیجه ی مطلوب و ماندگار و عدم رعایت آنها، نتیجه ای جز ناکامی و اتلاف وقت و پول و انرژی نخواهد داشت.

 

نکات بسیار بسیار مهمی را که در ادامه میخوانید،تجربه های جمع آموری شده از مشاورین تبلیغاتی در سراسر دنیا میباشد،پس  حتما آن ها را با دقت بخوانید و  رد زمینه تبلیغاتتان به کار ببنید تا شما هم بتواند  در میان رقبایتان خوش بدرخشید.

اولین گام ارسال پیام های تبلیغاتی

مخاطبین شما

کنید که قرار است پیامک ها را دقیقاً به چه مخاطبان و مشتریانی ارسال کنید. تعیین این مشتریان یعنی اینکه شما دارید بازارِ هدف و مشتریانی که به احتمال زیاد از شما خرید خواهند کرد مشخص میکنید. در غیر این صورت، پیامک ها به دست کسانی میرسد که نه علاقه ای به محصول شما دارند و نه محصول شما مورد نیاز و مرتبط با کسب و کار آنهاست.

مخاطبین محصول شما:


توجه داشته باشید که محصولی که قصد تبلیغ آن را دارید مخاطب عام دارد یا خاص؛ آیا محصول تان به دردِ قشر و گروه خاصی از مردم میخورد؟ آیا تفکیک جنسیتی در مورد محصول شما مطرح است؟ یا به عبارت دیگر آیا مخصوصِ آقایان است، یا بانوان یا هر دو گروه؟ شک نکنید که بدونِ تعیین عام یا خاص بودن مخاطب پیامک، فقط پول و وقت تان را تلاف کرده اید و نمیتوانید آن نتیجه ای را که میخواهید بدست آورید.

گام سوم: متن پیامک شما


درباره ی متن پیامک تان لازم است به این نکته توجه کنید که قرار نیست فقط درباره ی محصولتان یا خدماتی که ارائه میکنید توضیح بدهید. ممکن است بسیاری از شرکت ها و مؤسسات خدمات و محصولات مشابه شما را ارائه کنند، بنابراین فرستادن توضیحات معمول و تکراری نمیتواند روی مشتری تأثیرگذار باشد. پس متن پیامک شما باید درباره ی ویژگی های خاص و متمایز و مزایای محصول یا خدمات تان باشد. مخاطبان پیامک های شما به این امتیازات و ویژگی های خاص توجه میکنند، نه خودِ محصول. آنها انتظار دارندکه محصول یا خدمات شما زندگی یا کسب و کارشان را بهتر کند.

گام چهارم: کلمات و محتویات  متن:

به کلماتی که برای متن پیامک تان استفاده میکنید دقت کنید. این کلمات باید برای مخاطب شما، یعنی مشتریان بالقوه واحتمالی، جذابیت داشته باشند، و از طرف دیگر برایشان قابل فهم و ساده باشند. یعنی نیاز نباشد برای درک منظور شما از پیامک، به فرهنگ لغات مراجعه کنند! بنابراین از کلماتی استفاده کنید که هم جالبِ توجه باشند، هم دارای روح و احساس و حسِ صمیمیت و در عین حال کنجکاوکننده و ترجیحاً محاوره ای. نوعِ لحن و کلامِ شما، نقش تعیین کننده ای در اثرگذاری بر مشتری و جلب توجهِ او دارد..

اگر به دنبال نتیجه ی مطلوب هستید باید در فواصل زمانی معین و به دفعات مشخصی پیامک ارسال کنید. برای این منظور حتماً بایستی در فاصله ی زمانیِ هر ۳ تا ۴ ماه، حداقل ۵ بار و حداکثر ۷ بار به شماره هایی که از قبل مشخص کرده اید پیامک بفرستید. این بازه ی زمانی و این تعداد پیامک بسیار مهم است، چون درست مانند دارویی که فقط در بازه های زمانی معین و به مقدارِ توصیه شده میتواند بیماری شما را درمان کند، در مورد این شیوه ی بازاریابی و تبلیغ نیز رعایت این دستورالعمل ها الزامی و کلیدی است. ۹: سعی کنید هر جا امکان پذیر بود در متن خود از علائم خاصی از دستور زبان فارسی، مثل علامت ؟، !، * و مانند آن استفاده کنید. این علائم توجه مخاطب را بیشتر جلب میکنند و برایشان جذاب تر هستند. توجه به این جزئیاتِ به ظاهر پیش پا افتاده اما مهم وکلیدی، میتواند سرنوشت متفاوتی را برای پیامک های شما رقم بزنند.

گام سوم:ثبت شماره


فراموش نکنید که حتماً شماره های تماس های ورودی (پس از پنل ارسال پیامک ها) را بطور دقیق و مرتب ثبت کنید. چرا؟ به این دلیل که طبق آمار و تحقیقات و بررسی های انجام شده، در فاصله ی زمانی ۳ تا ۴ ماه، حداقل ۱۰ درصد از تماس های ورودی و در بهترین حالت و شرایط ممکن، حدود ۸۰ درصد از این تماس ها به فروش منجر میشوند. بنابراین بعد از ثبت این شماره های ورودی، در ماه حداقل ۲ و حداکثر ۳ پیامک به آنها ارسال کنید و از نتایج این پیگیری شگفت زده شوید!

گام چهارم:کوتاه نویسی متن پیامک


هیچ وقت در متن پیامک خود داستان ننویسید! حوصله ی مخاطب و مشتری احتمالی تان را سر نبَرید و از عبارات و جملاتی استفاده نکنید که در او نگرانی و احساس منفی یا بدبینانه ایجاد کنید. نوشته ی شما نباید مبهم، شک برانگیز و مرموز باشد. نباید از عباراتی استفاده کنید که او را عصبی کنید و از خواندنِ ادامه ی متن پیامک منصرف و زده اش کنید. هر حرف و پیام و توضیحی دارید، در یک پیامک ۲ قسمتی یا نهایتاً ۳ قسمتی بیان کنید، نه بیشتر. با رعایت تمامی این موارد میتوانید اطمینان داشته باشید که متن پیامک تان تر و تمیز و مناسب است.

نکته خوشحال کننده پیامک:


نکته ی جالب توجه اینکه پس از تحقیقات جامع و گسترده به این نتیجه رسیدیم که بیش از ۹۰ درصد از پیامک های ارسالی شما بطور کامل توسط گیرنده ی آن (مشتری) خوانده میشوند، حدود ۵درصد بخش عمده ای از متن پیامک ها را میخوانند و تنها ۵ درصد از مخاطب ها پیامک ها را نخوانده حذف میکنند. این خبرخوبی است که بدانید از هر ۱۰۰ نفری که پیامکِ محصول شما دریافت میکنند، دستِ کم ۹۴ نفرشان آن را خوانده و از محصول شما باخبر شده و آن را شناخته اند.

ساعت ارسال پیامک:


نکته شماره ۱۰: برای اینکه بیشترین بازدهی و نتیجه را بدست بیاورید ترجیحاً در طول روز از ساعت ۹ صبح تا ۱ بعد از ظهر و از ۴ عصر تا ۸ شب پنل ارسال پیامک خود را تنظیم کنید. به اوقات کار و فراغت زندگی مردم احترام بگذارید. پیامک اگر در ساعات استراحت یا مشغله ی کاریِ مخاطب تان ارسال شود، نه تنها او را جذب نمیکند، بلکه باعث مزاحمت برای او و برانگیختنِ اعتراض و نارضایتیِ او خواهد شد و این یعنی هدر رفتن تمام هزینه ها و زحمت های شما.

 

شما با یکی از کلمات زیر به سایت دفتر وب یار مراجعه کرده اید:

ابزارهای تبلیغاتی ارسال انبوه ارسال انبوه تبلیغات ارسال پیام های تبلیغاتی پنل ارسال تلگرام پنل رایگان پنل ها ی رایگان پنل های ارسال انبوه پنل های رایگان ارسال تگرام اس ام اس،و ایمیل تبلیغاتی پنل نمایندگی پنل پیامک پنل تلگرام پنل اس ام اس رایگان افزایش فالوور کانال تلگرام پنل رایگان تبلیغات تلگرام  مسنجر تلگرام اندروید,دانلود نسخه جدید تلگرام,آخرین ورژن برنامه تلگرام,برنامه تلگرام اندروید, آپدیت جدید تلگرام اندروید, آخرین ورژن برنامه تلگرام, آخرین ورژن نرم افزار تلگرام آندروید, برنامه تلگرام اندروید, تلگرام برای اندروید, جدیدترین نسخه تلگرام برای اندروید, دانلود آخرین ورژن تلگرام برای اندروید, دانلود تلگرام, دانلود تلگرام اندروید, دانلود تلگرام برای کامپیوتر, دانلود تلگرام برای لپ تاپ, دانلود تلگرام برای ویندوز, دانلود تلگرام مخصوص اندروید, دانلود تلگرام مخصوص گوشی, دانلود رایگان تلگرام برای آندروید, نرم افزار تلگرام اندروید, ورژن جدید تلگرام برای اندروید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر