ه‍.ش. ۱۳۹۵ آبان ۱۰, دوشنبه

برچسب گذاری یا تگ کردن



برچسب گذاری یا تگ کردن


 

استفاده از تگ ها در سایت و مطالب سایت و برچسب گذاری از اصول بسیار کاربردی سئو میباشد  آموزش برچسب گذاری یا تگ کردن از مواردی میباشد که به سایت شما بسیار کمک میکند،پس امتیار استفاده از تگ ها را از دست ندهید،البته تعداد استفاده از تگ هایتان  باید بهینه باشد چرا  با تکرار و اصرار بیش از حد در استقاده از تگ ، امتیاز استفاده از آن را یه هدر ندهید. اجازه دهید برچسب گذاری یا تگ کردن به شما کمک کند.اگر سایت شما قابلیت تگینگ دارد، میتوانید عبارت های کلیدی مهم خود را متناسب با متن هر صفحه به صورت تگ (Tag) ، تعریف کنید. برخی از این تگ ها می توانند صورت دیگر یک عبارت باشد که در بعضی موارد به جستجو می شود. حال با نمایش تگ ها در جایی از سایت (یا زیر هر نوشته) به موتورهای جستجو اجازه می دهید نتایج مرتبط با هر تگ را به عنوان یک صفحه جدید در سایت شما بخواند. این صفحه بعد از بایگانی شدن، یا تگ ها قابل جستجو خواهد بود.
نحوه برچسب گذاری محتوا

تعداد تگ های سایت چه قدر باید باشد ؟


تعداد تگ ها باید متناسب با سایت باشد. در سایتی که میزان تولید محتوا بالاست تعداد تگ ها هم می تواند زیاد باشد. تگینک را به درستی استفاده کنید. به عبارت دیگر تگینگ برای این منظور به سایت اضافه نشود که رتبه های سایت افزایش یابد، بلکه تگ باید در سایت و ساختار آن جایگاه داشته باشد تا گره گشای کاربر واقعی باشد. همواره تلاش کنید از آن در بهینه ترین حالت استفاده کنید. باز هم تاکید می کنم از این روش درست استفاده کنید. اگر نوشته ای دیدید که تنها چهار خط دارد اما هشت خط تگ زیرش ردیف شده است. زنگ خطر را به صدا در بیاورید و هر چه زودتر جلوی آن مدیر سایت یا بلاگر را بگیرید. قرار دادن کلمات کلیدی مورد نظرتان بعنوان برچسب و استفاده بیش از حد از آنها تاثیری بر بهبود رتبه شما در نتایج گوگل نخواهد داشت و حتی ممکن است برای شما جریمه به همراه داشته باشد.

 

اجازه دهید یکبار دیگر به زبانی دیگر و همراه یا مثال برچسب گذاری را توضیح دهیم:

 

هر نوشته ای یک یا چند موضوع مهم دارد که می توان آن ها را با یک یا چند کلمه بیان کرد. به این کلمات برچسب یا تگ گفته می شود. هر کاربر می تواند برای نوشته ای که می خواند یا می نویسد برچسب تعریف کند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. در واقع تفاوت دیدگاه های کاربران باعث می شود یک نوشته برچسب های مختلف بخورد و این زیبایی “وب” است. با این حال کاربران نکته سنج به نوشته ها برچسب های دقیق میزنند و عموما از برچسب هایی با مفهوم بسیار کلی و عام پرهیز میکنند. خبر زیر را با هم بررسی می کنیم:

 

“سونی تلویزیون گوگل را معرفی کرد. حدود پنج ماه پیش گوگل از ساخت تلویزیونش با همکاری سونی خبر داد و قرار بود نخستین تلویزیون اینترنتی دنیا در پاییز توسط سونی ارائه شود. سرانجام شبی گذشته شرکت سونی تلویزیون اینترنتی گوگل را رسما در نیویورک معرفی کرد. تا از هفته اینده بتوانید تلویزیون، اینترنت و اندروید را یکجا داشته باشید.
این تلویزیون ها یک حالت کارکرد همزمان دوگانه هم دارند که می توانید برای مثال در بخشی از نمایشگر فیلم تماشا کنید و از بخشی دیگر توییت کنید. این تلویزیون ها دارای یک کنترل از راه دور جدید و عجیب هم هستند که سونی آن را اختراع کرده است. این کنترل به گونه ای طراحی شده که هم برای کنترل تلویزیون استفاده شود و هم بتوانید از طریق آن وب گردی کنید یا تلفن اندروییدی تان را کنترل کنید. تلویزیون گوگل از هفته اینده به بازار ارائه خواهند شد.” منبع خبر: marenji.ir

 

برای این خبر برچسب های ” همکاری سونی و گوگل” تلویزیون گوگل” و ” تلویزیون اینترنتی گوگل ” را انتخاب می کنم. اگر کسی روی این برچسب ها کلیک کند و به این خبر مراجعه نماید مایوس نمی شود زیرا خبر کاملا مرتبط با برچسب ها است. تعریف برچسب ها به صورت گوگل، سونی، اندروید، تلویزیون، نمایشگر، فیلم، اختراع، و ب گردی، هفته آینده، پاییز، شب گذشته. اینترنت، کارکرد همزمان دوگانه و … هر چند که کلمات انتخاب شده دقیقا در متن خیر آمده اند. روش مناسبی نیست و خوانندگان را مایوس می کنید.
اگر قرار بود برای این نوشته تنها یک برچسب تعریف شود، انتخابم “تلویزیون اینترنتی گوگل ” خواهد بود. به طور کلی بهتر آن است که تعداد برچسپ ها به حداکثر ۷ مورد محدود شود و در اغلب موارد ۳ مورد کافی است.

 

بنابراین برچسب گذاری صحیح مطالب است که به کاربران سایت شما کمک می‌کند تا سریعتر مطالب مورد علاقه خود را پیدا کنند و مطالب تان با برچسب های با ارزش در موتورهای جستجو  ایندکس شوند.


علاوه بر برچسب ها که در سئو مطالب بسیار حایز اهمیت هستند،موارد بسیار دیگری هستند که در سئو پست ها باید حتما و حتما رعایت کنید،پس بهتر است که آموزش سئو پست را حتما بخوانید تا شما نیز به قوانین بسیار مهم و کاربردی که در پست هایتان باید رعایت کنید در نظر بگیرید.

منبع مطلب تگینگ یا برچسب گذاری برگرفته از سایت سئو یار میباشد.


ه‍.ش. ۱۳۹۵ آبان ۸, شنبه

نحوه صحیح جستجو در گوگل

نحوه صحیح جستجو در گوگل


پیدا کردن مطلب مناسب برای سایت هایی که مرتبا به انتشار مطالب میپردازند،گاهی بسیار سخت میباشد،با آموزش نحوه صحیح جستجو در گوگل  در خدمت شما هستیم،تا بیاموزید که در قدم نخست که مهم ترین قدم است چگونه باید جستجو را انجام بدهید تا در نهایت به انتشار مطالب تازه و کپی برداری نشده برسید.


برای شما ممکن است بسیار پیش آمده باشد که به دنبال جستجوی موضوعی برای نوشتن مطلب و انتشار آن به صورت پست بوده باشید اما ذهنتان درگیر سوالاتی همچون موارد زیر شده باشد:
  • از کجا شروع کنید!؟

  • از چه منابعی برای پیدا کردن مطلب مورد نظر استفاده نمائید!؟

  • چگونه اطمینان حاصل کنید که محتوای شما غیرتکراری است؟!

  • چگونه سئوی محتوا را در پست خود رعایت کنید؟!

  • چگونه اصول بازاریابی را در پست خود رعایت و آن­را انجام دهید؟!


و بسیاری سؤالات دیگر که در مطلب آموزشی امروز همراه ما باشید تا  راهنمایی برای دریافت  سوالاتتان بیایید.

[caption id="attachment_5767" align="aligncenter" width="600"]جستجو در گوگل جستجو در گوگل[/caption]

 

در این راستا موتورهای جستجوی بسیاری معرفی گرده­اند که در این میان google از مجبوبیت ویژه­ای برخوردار است و شما می­توانید کلمات کلیدی  موضوعی که درصدد یافتن آن هستید را به زبان فارسی و یا در صورتیکه مترجم حاذقی هستید به زبان­های دیگر جستجو کنید.

چنانچه شما جستجوی را به زبان فارسی انجام دهید، خواهید دید که یکی، دو سایتی که در صدر جستجوها یافت می­شوند، مطلب اصل را قرار داده­اند و مابقی سایت­ها عینا آن­را کپی برداری کرده­اند. جالب است بدانید گوگل  مطالب کپی و تکراری را سریعاً تشخیص داده و با بررسی زمان انتشار مطالب به اصل بودن یک محتوا و کپی بودن آن پی می­برد و صفحه­ی غیراصل را از دید کاربران پنهان می­سازد و این ضربه­ی بسیار بزرگی به سئوی سایت زده و در نهایت این سایت با کاهش بازدیدکنندگان رو­به­رو خواهد شد.

بنابراین در صورتیکه تمایل به استفاده از منابع فارسی دارید بهتر است جستجوی خود را انجام داده، مطالب را خوانده و در انتها آنچه برداشت شما از آن مطالب بوده را با زبان خود یادداشت کنید. چناچه شما در ابتدای کار هستید و ذهن شما قادر نیست به یکباره مطالب خوانده شده را به خاطر آورد بهتر است ابتدا هر پاراگراف را که می­خوانید و تمایل به استفاده از آن در مطلب خود دارید در جایی نگه­داری کنید و بعد به ویرایش آن پاراگراف­ها به زبان خود بپردازید.

در صورتیکه شما در منابع غیر فارسی جستجو می­کنید با خیال امن­تری می­توانید این کار را انجام دهید، چرا که کپی محتوا در آن­ها کمتر به چشم می­خورد و بنابراین کافی است مطلب مورد نظر خود را جستجو کرده و آنرا به زبان فارسی برگردانید. در این حالت حتی شما نیاز به ویرایش متن نخواهید داشت و صرف ترجمه­ی تنها کافی خواهد بود.

نکته­ای که وجود دارد این است که عنوان موضوع شما کلمات کلیدی پست ­شما خواهند بود که کاربر با جستجو ی آنها به سایت شما هدایت می­شود. بنابراین سعی کنید در مطالب پست خود کلمات کلیدی را رعایت کنید.

مورد آخر اینکه گاهاً برخی مطالبی که شما منتشر می­کنید نیاز به بازاریابی دارند. بنابراین سعی کنید در انتهای پست، پس از آنکه اهمیت موضوع را برای خواننده مشخص کرده­اید، حال از توانایی­های خود و همکارانتان در ارائه­ی مشاوره و دادن خدمات در همان زمینه به مشتری صحبت کنید و مشتریان را ترغیب به استفاده از آن نمائید.

ه‍.ش. ۱۳۹۵ آبان ۶, پنجشنبه

مزایای فروشگاه اینترنتی ووکامرس

مزایای فروشگاه اینترنتی ووکامرس


همه ی کاربران سایت ها میدانند که این روزه ها فروشگاههای اینترنتی جهت خرید و فروش محصولات بسیار مورد کاربرد و مورد علاقه ی کابران سایت ها قرار گرفته است،امروز میخواهیم شما را  بیشتر با مزایای فروشگاه اینترنتی ووکامرس آشنا کنیم،چرا که فروشگاههای اینترنتی ووکامرس هم مورد علاقه ی مدیران سایت ها از جهت امکانات بالا و هم مورد پسند کاربران سایت ها از جهت خرید آسان و امن میباشد.

پس در ادامه مطلب مزایای فروشگاه اینترنتی ووکامرس همراه ما باشید تا اگر شما نیز قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و یاد گیری نصب و کانفینگ و مدیریت فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار خود و یا مشتریان خود دارید،بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.

 

مزایای استفاده از Woocommerce در فروشگا­ه­های اینترنتی


قبل از آن که در خصوص مزایای فروشگاه اینترنتی ووکامرس برای شما بگویم تعریف اجمالی بر پلاگین ووکامرس داشته باشیم.

 WooCommerce یک پلاگین رایگان WordPress  است که برای مدیریت حرفه­ای کسب و کار تجارت الکترونیک و فروشگاه­های اینترنتی بسیار مفید است. این افزونه در سال ۲۰۱۱ ایجاد شد و در حال حاضر توسط هزاران نفر از وب سایت­های تجارت در سراسر جهان استفاده می شود. WooCommerce  ابزار آسانی است که امکان فروش آنلاین هر آنچه را که بخواهید به شما می­دهد.

اگر شما در حال ایجاد و یا استفاده از فروشگاه اینترنتی هستید، شانس استفاده از Woocommerce را از دست ندهید!

قبل از اینکه شروع به صحبت کردن راجع به مزایای مختلف Woocommerce کنیم، لازم است بدانید قدرت  WooCommerce در حال حاضر به اندازه­ای است که ۲۹ درصد از وب سایت­های تجارت الکترونیک در سراسر جهان از آن استفاده می­کنند. چراکه بیش از ۵۰ درصد وب سایت­های محتوایی که بر روی اینترنت هستند از WordPress و پلاگین­های آن بهره می­برند.

اکنون نگاهی به بیش از ۱۱ مزیت  WooCommerce می­اندازیم  که در این جلسه ۴ مورد از مزایای آن را بیان میکنیم :

 

[caption id="attachment_5762" align="aligncenter" width="502"]مزایای فروشگاه اینترنتی woocommercem مزایای فروشگاه اینترنتی woocommercem[/caption]

  • رایگان بودن




یکی از بزرگترین مزایای WooCommerce رایگان بودن آن است. این ابزار فروش محصولات آنلاین شما در فروشگاه­های اینترنتی را بسیار آسان می­کند و این درحالی است که لازم نیست هیچ هزینه­ای بابت آن بپردازید. فقط کافی است این افزونه را آن هم در عرض چند ثانیه دانلود کنید!

شروع فروشگاه­های اینترنتی با سرمایه بسیار کم خبر خوبی برای مردم است، چراکه اغلب راه­اندازی آنها گران قیمت است.
در این راستا شما فقط باید هزینه میزبانی وب را پرداخت کنید که هزینه اشتراک آن به طور تقریبی ۵$ در هر ماه است.

  • آشنا بودن




امروزه WordPress توسط میلیون­ها سایت پشتیبانی می­شود و احتمالا بسیاری از شما تجربه­ی کار با آن را دارید. از آنجا که WooCommerce یک پلاگین وردپرس است، کاربران قبلی آن به راحتی قادر به چگونگی استفاده از آن خواهند بود. بنابراین اگر شما قبلا از WordPress استفاده کرده و با آن آشنا باشید هیچ مشکلی در استفاده از woocomerce نخواهید داشت. این آشنایی بدان معنی است که شما مقدار زیادی از زمان و سردرگمی را که به هنگام ایجاد یک فروشگاه اینترنتی با آن برخورد می­کنید را نخواهید داشت.

  • حرفه­ای به نظر رسیدن




اگرچه که نصب WooCommerce رایگان است، اما این بدان معنا حرفه ای نبودن آن نیست.WooCommerce  دارای ابزارهای دقیق و پلت فرم­هایی شامل پیگیری سفارش و تعامل با مشتری است، که به مشتریان اجازه می­دهد سفارشات گذشته خود را نگاه کنند و وضعیت تحویل آنها را به روز­رسانی نمایند. همچنین WooCommerce  شامل گزینه­های مختلف برای حمل­و­نقل­های و تنظیمات مالیاتی است.

  • امنیت بالا




نکته با اهمیت در مورد WooCommerce  و POS این است که به طور منظم به روز می­شوند، بنابراین شما لازم نیست که در مورد هر گونه مسائل امنیتی نگران باشید. این به روز رسانی منظم، منجر به سازگاری همیشگی آن با نسخه­ های جدیدتر از WordPress بوده و با بسیاری از باگ­ها مواجه نمی­شود.

به دلیل طولانی بودن مطلب مزایای فروشگاه  اینترنتی ووکامرس ادامه ­ی مزایای استفاده ازWooCommerce  در فروشگاه­های اینترنتی را در جلسات آتی مطرح خواهیم کرد.پس حتما با ادامه مطلب در جلسه ی بعدی همراه ما باشید.

ه‍.ش. ۱۳۹۵ آبان ۵, چهارشنبه

پر کاربردی ترین افزونه های ورد پرس

پر کاربردی ترین افزونه های ورد پرس


 

یکی از قویترین سیستم های مدیریت محتوا وردپرس میباشد.امروز میخواهیم با پرکاربردی ترین افزونه های وردپرس آشنا بشویم.

انعطاف پذیری بالای وردپرس باعث محبوبیت آن شده است.آیا شما هم دوست دارید با هزینه ای کم قابلیت هایی جذاب را به سایت خود اضافه کنید؟پس در ادامه معرفی افزونه های کاربردی وردپرس همراه ما باشید.

دسته بندی افزونه های وردپرس:


افزونه های ورد پرس به دو دسته تقسیم میشوند

الف)افزونه های مخزن وردپرس:


افزونه های مخرن وردپرس افزونه هایی هستند که برای پیاده سازی اولیه سایت ضروری هستند.همانند افزونه های سئو سایت،افزونه کش سایت،افزونه امنیتی سایت،افزونه تنظیم ستون ها.

به طور مثال از جمله افزونه های مهم سئو سایت می توان به (اموزش افزونه All in One SEO ) اشاره کرد .

ب)افزونه های اختیاری جذاب:


افزونه های اختیاری وردپرس از افزونه هایی هستند که به صورت رایگان نصب میشوند و امکانات جذابی را برای سایت شما به ارمغان می آورد

 

۱.افزونه Masonry Layout


Layout   از افزونه های قابل اجرا بر روی دسکتاپ و موبایل است.با این افزونه طرح بندی کارت  مانند به سایت شما آورده میشود. و ظاهر پازل مانند به سایت شما ظاهری زیبا میبخشد.

بعد از نصب افزونه Masonry Layout کافیست از منوی WP Masonry شورت کد مورد نظر را بردارید،و پس از ساخت برگه شورت کد مورد نظر را در آن برگه قرار دهید.

۲.افزونه Twotone FX


شاید شما هم تصاویری که فقط از دور رنگ ساخته شده باشند را دیده باشید،مثل تصاویر تبلیغاتی برند های بزرگ همانند آدیداس .

این تصاویر تبلیغاتی ،تصاویر دوتون نامیده میشوند.تکنیک دوتون با استفاده از تشدید رنگ روی تصاویر پیاده سازی میشود.

با استفاده از افزونه TwotoneFX میتوانید تمامی تصاویر کتابخانه رسانه ای خود را با تکنیک دوتون جدا کنید. در این افزونه می‌توانید میزان رنگ‌ها را تنظیم نموده و یک پوسته‌ی سفارشی برای خود بسازید.

۴. افزونه Materializer WP


یکی از کتابخانه های طراحی متریال Materializer است . Materializer برای طراحی  کارت ها و دکمه های جدید،منوهای حساس به کلیک و دکمه های کوچک استفاده میشود.این افزونه برای یکپارچه سازی تمام عناصری که نام بردیم به کار میرود. طراحی متریال از طراحهایی هستند که برای سبک های طراحی در تمامی پروژ هایی هستند که ایجاد آیکون و ایجاد حس واقعی در کاربر استفاده میشود.

انیمیشن‌ها


انیمیشن‌ها یکی از تکنیک‌های بسیار محبوب برای طراحی هستند که به منظور بهبود رابط کاربری و افزایش رضایت کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند. بارگذاری تنبل تصاویر (Images Lazy Loading)، انیمیشن های بارگذاری، محو شدن و زوم انیمیشن ها تکنیک‌های مختلفی هستند که می‌توانید برای طراحی سایت خود استفاده نمایید. برای اطلاعات بیشتر مقاله‌ی راهنمای کامل انیمیشن های کابردی و جالب برای طراحی وب را بخوانید.

حتما بخوانید  ساخت کاتالوگ آنلاین از محصولات در ووکامرس با YITH WooCommerce Catalog Mode

 

افزونه‌ Animate It


با استفاده از افزونه‌ی Animate It می‌توانید به هر بخشی از سایت خود افکت خاصی را بدهید. Animate It شامل بیش از ۵۰ افکت مختلف است که برای عناوین، تصاویر، آیکون ها و مطالب سایت خود استفاده می‌شود.

آیکون منوی همبرگری

منوی همبرگری را با پروژه‌های بزرگی مثل نیویورک تایمز یا کمپین های تبلیغاتی سیتروئن می‌شناسیم. یک دکمه با سه خط که راه حلی همگانی برای پاسخ به نیاز های جهان مدرن امروزی است.

افزونه Responsive Menu


Responsive Menu یکی از افزونه‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید منوی همبرگری را به سایت خود بیاورید. این افزونه طرفداران زیادی دارد و برای اجرا روی وبلاگ‌ها، پورتال‌ها و شرکت های تجاری مناسب است. پانل ناوبری افزونه Responsive Menu هفتاد گزینه‌ی مختلف دارد که می‌توانید بر اساس نیاز خود آن را سفارشی کنید.

علاوه بر این می‌توانید تعیین کنید که چه منوهایی برای کاربران موبایل فعال و یا غیر فعال باشد. این افزونه به عنوان روشی سریع برای ساخت یک منوی استاندارد شناخته می‌شود که به راحتی می‌توانید برای سایت‌های فارسی نیز استفاده کنید.

چه افزونه‌های دیگری را می‌توان به این لیست اضافه کرد؟ نظر خود را برای ما بنویسید.

ه‍.ش. ۱۳۹۵ آبان ۴, سه‌شنبه

اهمیت سئو فروشگاه اینترنتی

اهمیت سئو فروشگاه اینترنتی


سئو سایت و سئو فروشگاه اینترنتی از جمله مواردی است که بارها و بارها در سایت وب یار در خصوص آن به شما آموزش داده ایم،همین موضوع اهمیت سئو فروشگاه اینترنتی را برا ی سایت ها و مشتریان شما از جهت خرید محصول مشخص میکند،بنابراین در ادامه مطلب زیر با ما باشید تا شما نیز به اهمیت سئو سایت و سئو فروشگاه اینترنتی پی ببرید،تا فروشگاههای اینترنتی خود را بهتر مدیریت کنید.

 


یکی از دغده های مدیران فروشگاههای اینترنتی این است که با بررسی سایت هایی از جمله سایت های خبری ، سرگرمی و...  متوجه میشوند که سایت های آن ها بازدیدکنندگان کمتری نسبت به فروشگاههای اینترنتی دارد،چه بسا که سایت های خبری و سرگرمی و ... شاید هیچ جنبه ی مالی از سایت مد نظرشان نباشد اما فروشگاههای اینترنتی بدون شک به جنبه ی مالی و مدیریت آسان تر و فروش بیشتر برای کاربران طراحی شده است،بنابراین این جاست که اهمیت سئو فروشگاه اینترنتی بیش از پیش آشکار میشود.

اما با پیشرفت تکنولوژی، فروشگاه ها نیز به فکر استفاده از سایت های فروشگاه اینترنتی افتاده اند تا از این طریق مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنند.

در ادامه مطلب فوق به نکات مهم برای بهینه سازی فروشگاه اینترنتی میپردازیم.

 

 

  • بهینه سازی آدرس صفحات وب :




آدرس صفحات وب (URL) یک عامل مهم در سئو است، پس باید  آنها را به درستی انتخاب کنید. به طوری که کلمات کلیدی را در بر بگیرد، به شرطی که آدرس خیلی طولانی نشود. از خط تیره کوتاه برای جداسازی واژگان کلیدی استفاده کنید، و از زیر خط ها و نمادها اجتناب نمایید.

 

  • انتخاب عنوان مناسب :




به دلیل وجود رقبای اینترنتی، باید  توضیحات یا عناوین فروشگاه شما منحصر به فرد باشد. یعنی از کپی برداری عکس و سایر متون فروشگاه های دیگر اجتناب  کنید و از زبان خودتان محتوا بنویسید. و هر چه که  توضیحات بیشتری از محصولاتتان ارائه دهید، مشتریان بیشتری نیز به سمت خود جذب خواهید کرد.

 

  • بهینه سازی کلمات کلیدی :


    یک عامل مهم در بهینه سازی موتور جستجو انتخاب کلمات کلیدی مناسب است. هر یک از صفحات سایت را با یک عنوان و توضیح یکتا برچسب گذاری کنید. موتورهای جستجو به عناوین متفاوت و گوناگون علاقه زیادی دارند.


 

  • لینک های داخلی :




لینک های داخلی برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مهم هستند. لینک داخلی یعنی لینک دادن صفحه وب به صفحات دیگر خود وب سایت؛ البته هر یک در جای مناسب و مرتبط به خود؛ و حدود ۲ الی ۳ لینک باشد کافیست. در انتخاب صفحات وب  و پیوند دادن به هر واژه کلیدی که با آن روبرو می شوید، نهایت دقت را صرف کنید.

 

  • لینک های خارجی(Back Link) :




سعی کنید از سایت های معتبر و مرتبط بک لینک دریافت کنید. بک لینک یعنی وقتی یک وب سایت شما را لینک می کند و از وب سایت یا وبلاگ خود لینکی به وب سایت شما می دهد این یک بک لینک است. هر اندازه تعداد بک لینک ها بیشتر باشد وب سایت شما رتبه بهتری را نیز دریافت خواهد کرد. توجه کنیم اگر به سایت های غیر مرتبط و یا سایت هایی که محتوایی ندارند بک لینک دهید، نتایج منفی را خواهد داشت.البته مواظب باشید که به بک لینک های و سئو سیاه دچار نشوید،برای آگاهی کامل در خصوص خرید بک لینک ها حتما مطلب خرید بک لینک را بخوانید.تا آگاهانه برای خرید بک لینک اقدام کرده باشید.

 

  • سرعت لود و بارگزاری سایت :




هر محصولی که داشته باشید، کاربران همیشه از بازدید سایت هایی که سریع بارگذاری میشوند لذت میبرند. یا فرضاً اگر مشتری عجله داشته باشد، با مواجه شدن به سایتی که دیر بارگزاری شود، صفحه را می بندد. و از این طریق مشتری خود را از دست می دهید. پس برای بهینه سازی عکس ها باید توازن بین کیفیت و حجم آن ها را در نظر بگیرید. علاوه بر توجه بر حجم صفحات، از کیفیت و سرعت سرور سایت خود نیز مطمئن شوید.باز هم برای آن که آموزش  امروز مان جامع تر باشد مطلب کاملا عملی بهینه سازی تصاویر سایت را مطالعه بکنید،تا بیاموزید چگونه باید مطالبتان را در فتوشاپ به راحتی در چند ثانیه بهینه سازی کنید.

 

  • طراحی واکنش گر(Responsive):




با روی کار آمدن گوشی های همراه و تبلیت ها، اکثر کاربران اینترنتی از این وسیله برای جستجو و گردش در فضای مجازی استفاده می کنند. و از آنجایی که کاربران به موبایل یا همان تلفن همراه بیشتر دسترسی دارند، می توان با طراحی واکنش گرا و بارگزاری بهتر صفحات سایت در گوشی ها، باعث رضایت و جذب مشتریان بیشتری بشوید.

  • شبکه های اجتماعی:




با توجه به اهمیت روز افزون شبکه های اجتماعی و حضور فعال اکثر کاربران در این شبکه ها، استفاده از این شبکه ها در افزایش فروش و تبلیغات تاثیر زیادی خواهد داشت. و شما نیز باید آن ها را در دنبال کردن این شبکه ها ترغیب کنید.

 

  • نقد و نظر مشتریان:




امکان نظرسنجی کاربران را در سایت خود قرار دهید. و از آن ها بخواهید که نظرات خود را در مورد محصول ثبت کنند تا مشتری ها بتوانند با توجه به نظرات دیگران و با اعتماد بیشتری از سایت شما خریداری کنند. این کار هم باعث  افزایش فروش و هم افزایش رتبه نتایج فروشگاه اینترنتی شما در موتورهای جستجو می شود.

 

  • پشتیبانی آنلاین :




روش های مختلفی برای برقراری ارتباط با کاربران وجود دارد. یکی از این روش ها امکان چت آنلاین است. این گفت و گوی آنلاین و سریع می تواند ارتباط موثرتری و صمیمی تری را با مشتری ها برقرار سازد و اعتماد آن ها را به شما و فروشگاه تان جلب کند.همان گونه که در سایت وب یار پشتیبانی آنلاین برای ارتباط راحت تر با کاربران و مشتریان در نظر گرفته شده است.

 

  • آدرس و مسیر :




آدرس را بصورت کامل و صحیح در سایت وارد کنید. همچنین از گوگل مپ استفاده کنید. و هر گونه اطلاعاتی که مشتری برای حضور در محل شما احتیاج دارد را در دسترس کاربران قرار دهید.

نتیجه گیری نهایی : شما همانند سایرین نباشید و سعی کنید برای محصولات و برندتان  تمایز قایل شوید و حرفه ای فعالیت کنید،بهتر است که شما سئو فروشگاه خودتان را به دست افراد متخصص و دلسوز بسپارید تا با تلاش های شما و سئو کاران فروشگاه اینترنتی شما سئو شود،آن موقع میبیند که چگونه به افزایش درآمد خود و بازدیدکنندگان از سایت خود میرسید،همین حالا نیز به راحتی میتوانید با یه کلیک درخواست آنالیز رایگان سئو فروشگاه اینترنتی خود را از وب یار داشته باشید،تا در گام های بعدی به سئو تخصصی تر آن بپردازیم.