۱۳۹۵ آبان ۱۶, یکشنبه

تاثیر سئو در کسب و کار

تاثیر سئو در کسب و کار


آیا سئو منجر به افزایش درآمد در کسب و کار می­گردد؟ خب کافیست همراه ما باشید تا واقعیت تاثیر سئو در کسب و کار را بررسی کنیم.


با توجه به گسترش اطلاعات و ارتباطات در دنیای امروزی، اکثر مردم در فضاهای مبتنی بر وب به دنبال رفع نیازهای خود هستند. بنابراین در صورتیکه شما صاحب یک کسب و کار تجاری هستید از فرصت پیش­ آمده برای پیشی گرفتن از رقبای خود استفاده کنید. با استفاده از تکنیک­های سئو و بهینه­ سازی وب­سایت می­توانید در صدر نتایج حاصل از موتورهای جستجو قرار بگیرید و زودتر از سایر رقبا دیده شوید تا در نتیجه به کسب و کار خود رونق بخشید.

در اهمیت تأثیر سئو بر کسب و کار همین کافی است که بدانید بیش از ۸۵% کاربران از طریق موتورهای جستجو به وب­سایت­ها هدایت شده و ۵۰% از آنها همواره محصولات و خدمات مورد نیاز خود را به شیوه­ی اینترنتی خریداری و دریافت می­کنند!

بنابراین اگر در پی یافتن راهی برای موفقیت در کسب کار خود هستید از نقش پراهمیت سئو و بهینه­ سازی سایت بر اساس الگوریتم­های موتورهای جستجو غافل نمانید. سئوی سایت با استفاده از ترفندهایی گاه ساده همچون رعایت نکات هدینگ و گاه  پیچیده همچون بهینه­ سازی مطالب و تصاویر، ایجاد وب­سایتی موبایل فرندلی و یوزر فرندلی و برقراری اعتبار داخلی و خارجی به سایت، منجر به قرارگیری وب­سایت شما در صدر نتایج موتورهای جستجویی همچون گوگل می­گردد. دیده شدن وب­سایت شما در نتایج نخستین جستجو، منجر به جلب اعتماد کاربران شده و افزایش بازدیدکنندگان را بهمراه خواهد داشت. در ادامه به طور خلاصه به مزایای سئو در موفقیت و رونق کسب و کار می­پردازیم.

مزایای سئو در رونق کسب و کار



  • مطرح شدن وب­سایت در صدر نتایج موتورهای جستجو




  • افزایش اعتبار و ایجاد حس اعتماد




  • افزایش بازدیدکنندگان و مخاطبان




  • برند شدن نام تجاری کسب و کار




  • بازاریابی اینترنتی محصولات کسب و کار




  • مطرح شدن کسب و کار در شبکه­های اجتماعی




  • کاهش هزینه­های تبلیغات




  • و در نهایت افزایش فروش و بازگشت سرمایه




 

حال که به اهمیت استفاده از تکنیک سئو در رونق بخشیدن به کسب و کار خود پی بردید، در ادامه شما را با برخی از تکنیک­های ساده سئو اما در عین حال کاربردی آشنا می­کنیم.

 

[caption id="attachment_5819" align="aligncenter" width="600"]تاثیر سئو در کسب و کار تاثیر سئو در کسب و کار[/caption]

تکنیک­های سئو در افزایش درآمد کسب و کار



  • انتخاب کلمات کلیدی مناسب




انتخاب کلمات کلیدی مناسب و بررسی کلمات پر ترافیک مورد تقاضای کاربران از جمله راهکارهایی است که می­تواند کاربران با نیازهای و اهداف مشخص را به سمت وب­سایت شما هدایت کند. بنابراین لازم است سنجیده شود که سرمایه­گذاری بر روی کدام کلمات، جذب مخاطب بیشتری برای شما همراه خواهد داشت.

  • جذابیت محتوای و نمای وبسایت




محتوای صفحات شما باید به گونه­ای جذاب باشد که مشتریان راغب به دیدن دیگر صفحات وب­سایت شما نیز  باشند. هرچه که کاربران زمان بیشتری برای بازدید از صفحات شما صرف کنند، احتمال خرید آنها از وب­سایت شما و تبدیل شدنشان از مشتریان بالقوه به بالفعل بیشتر خواهد بود. سایت شما به لحاظ نمای بصری نیز باید جذاب باشد. گاهی اوقات انتخاب یک رنگ نامناسب برای وب­سایت باعث دلزدگی کاربران آن شده که نتیجه­ی آن خروج سریع کاربر از وب­سایت شما خواهد بود. بنابراین جهت افزایش جذابیت نمای سایت به مطالعه­ی تکنیک­های تاثیر و روانشناسی رنگ در سئو مراجعه کنید.

  • معرفی واضح خدمات و محصولات




محتوای وب­سایت شما نشان دهنده­ی خدمات و محصولاتی است که آن­ر­­ا ارائه می­دهید. این محتوا باید به گونه­ای باشد که مشتری را قانع سازد تا از وب­سایت شما محصولات خود را تهیه نمائید. بنابراین در ارائه­ی خدمات خود هوشمندانه رفتار کنید، اما در عین حال از قلو و مبالغه در ارائه­ی خدماتی که از ارائه­ی آن معذورید بپرهیزید.

  • قراردادن راه ارتباطی




قراردادن صفحه­ی تماس با ما و ارائه­ی اطلاعات درست از اطلاعات تجارت شما  همچون شماره تماس، آدرس مکان کسب و آدرس ایمیل یکی دیگر از تکینک­هایی است که باعث اعتماد­سازی کاربران شده و در نهایت افزایش بازدیدکننده را برای شما بهمراه خواهد داشت.

 

و بسیاری عوامل دیگر که در افزایش سئوی سایت و بازدیدکنندگان آن در رونق بخشیدن به کسب و کار مؤثر خواهند بود.

 

کلام آخر اینکه اگر در پی افزایش فروش محصولات و خدمات کسب و کار خود هستید، همین الان وب­سایت خود را بهینه­سازی کنید. البته که سئو سایت امری بسیار پیچیده بوده و بررسی استراتژی­های آن در یک مقاله نمی­گنجد. از این­رو شما عزیزان می­توانید از مشاورین و متخصصین ما با ارائه­ی بهترین راه­حل­ها درباره طراحی و بهینه­ سازی وب سایت جهت موفقیت بیشتر در کسب و کار خود بهره­ مند شوید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر